Saltar ao contido principal

Patrimonio de trazo

Dende a materia de XeH o alumnado de 4潞 de ESO estivemos facendo unha recollida de datos sobre o patrimonio de cada unha das parroquias de trazo. 馃彏

A trav茅s desta ficha puidemos sacar informaci贸n para realizar o traballo e ter a localizaci贸n dos diferentes bens arqueol贸xicos. O proxecto trataba de que cada alumno ti帽a que realizalo da parroquia onde vive facendo unha descrici贸n,unha  denominaci贸n do xacemento, da parroqu矛a, a ubicaci贸n, unha breve descrici贸n e po帽er unha serie de fotograf铆as do xacemento. Tam茅n temos que facer unha entrevista a unha persona maior a cal nos poida contar  historias do lugar sobre onde esta o xacemento e hai que facer preguntas como son : 

- Co帽eces algunha lenda ou conto relacionado con este ben?

 -Que che contaron sobre este ben?

 -Que recordos che trae? 

Aqu铆 amosamosvos como ser铆a o noso modelo de ficha coa informaci贸n:

A partir desta ficha conseguimos a informacion necesaria para completar o seguinte documento de traballo:




Comentarios

Publicaci贸ns populares deste blog

Fin de Curso en Ribeira

  O d铆a 20 de xu帽o a modo de despedida deste curso fixemos una sa铆da a Ribeira. O autob煤s levounos ata a Curoti帽a dende onde fixemos unha peque帽a andaida cara o r铆o San Xoan, na parte alta das famosas pozas do r铆o Pedras. Despois de contemplar as vistas dende o miradoiro, dir铆ximonos ao centro de interpretaci贸n na Praia do Vilar. Xantamos no merendeiro xusto a car贸n do centro e despois paseamos un pouco pola Praia. Dedicamos a tarde a actividade deportiva alternando entre pirag眉ismo e paddle na Praia do Coroso en Ribeira.                                                                                                                              

F谩lame da Emigraci贸n

  Nas materias de xeograf铆a e historia dos cursos de 3潞 e 2潞 da ESO, realizouse unha actividade dependente da Fundaci贸n ABANCA, chamada “ F谩lame da Emigraci贸n ”. Neste marco, o alumnado recibiu a visita de colaboradores da Fundaci贸n que tiveron vivencias sobre a emigraci贸n. A actividade realizouse en d煤as fases: •      Nunha primeira visita os emigrantes retornados expo帽铆an as s煤as experiencias aos alumnos e alumnas, aportando material gr谩fico, e favorecendo a participaci贸n do alumnado. •      Na segunda visita foi o alumnado o que expuxo historias familiares relacionadas coa emigraci贸n, para seguidamente establecer un debate, e unha actividade guiada co fin de valorar as causas e as consecuencias das migraci贸ns.

Murais no patio

 Nos 煤ltimos anos o patio do Colexio foi enriquec茅ndose con murais por iniciativa do profesorado de pl谩stica, a participaci贸n do alumnado e Ampa e de  colectivos do veci帽o Ordes, vila pioneira en arte urbana. A reproducci贸n dunha obra de Maruja Mallo: La sorpresa del trigo, foi o primeiro, un gran mural ao longo de toda unha fachada do edificio de primaria chegou pouco despois, e este curso oas obras que pola loita pola igualdade presentou o alumnado a concurso. Este curso realizouse un gran mural sobre a parede do edificio de primaria sa煤dando ao edificio da casa do concello e ao polideportivo.