Kit singular “Harmonías en movemento” do espazo de Polos Creativos.
Materia: Expresión Artística (4º ESO)
Profesora: Débora Fresno Rodríguez
Alumnado de 4º ESO da materia Expresión Artística
OBXECTIVOS DA ACTIVIDADE :
Elaborar de forma creativa producións gráfico-plásticas que permitan poñer en valor unha aproximación á realidade mediante os cinco sentidos, empregando o debuxo como medio de percepción, análise e expresión.
CONTIDOS TRABALLADOS
C1.1. Os efectos do xesto e do instrumento: ferramentas, medios e soportes. Cualidades plásticas e efectos visuais.
C1.4. Técnicas de debuxo e pintura: técnicas secas e húmidas.
RECURSOS: MATERIAIS, FERRAMENTAS E MÁQUINAS
• Caderno de debuxo persoal do alumno (bosquexos de traballo e probas previas)
• Papel liso negro (formato circular)
• Cartulina preta (formato lineal para reproducir na caixa de música) • Kit singular “Harmonías en movemento”
• Cámara fotográfica (gravación das paisaxes)
TEMPO DE REALIZACIÓN
Cinco sesións:
1. Introdución da actividade e presentación de exemplos artísticos de referencia.
2. Procura de información e selección de elementos para a composición da paisaxe.
3. Elaboración da paisaxe en formato circular (técnica seca mixta: rotulador tinta branca, ceras e pasteis).
4. Transformación da paisaxe circular ao formato lineal da caixa de música.
5. Presentación das paisaxes e gravación da súa reprodución sonora.
Comentarios
Publicar un comentario